اجاره لوکیشن فیلم و سریال و تولید محتوا

چرا لوکیشن اجاره کنیم؟

 

آیا شما یک هنرمند، عکاس یا حرفه ای خلاق هستید که به دنبال فضایی عالی برای زنده کردن دید خود هستید؟ اجاره مکان استودیو می تواند کلید باز کردن دنیایی از فرصت ها برای فعالیت های خلاقانه شما باشد. چه یک هنرمند با تجربه باشید و چه تازه شروع کرده اید، داشتن یک فضای استودیو اختصاصی می تواند مزایای زیادی داشته باشد که می تواند به ارتقای کار شما به ارتفاعات جدید کمک کند. اجاره لوکیشن را میتوان صرفا نوعی سرمایه گذاری در راستای خلق آثار با کیفیت تلقی کرد.

موسسه فرهنگی مانا لوکیشن های مختلفی برای فیلمبرداری و عکاسی همراه با تجهیزات و لوازم صحنه را در اختیار گروه های هنری اعم از سینمایی و تلویزیونی برای فیلمبرداری سریال، کلیپ، فیلم و انواع تولید محتوای تصویری قرار می دهد. مدیران تولید محترم، می توانند در صورت تمایل به بازدید با شماره 09028374715 و 09122948934 تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهند. 

 

مزایای اجاره لوکیشن

یکی از مهمترین مزایای اجاره محل استودیو، فضای وسیعی است که برای ایجاد آزادانه در اختیار شما قرار می دهد. کار در یک محیط تنگ یا بهم ریخته می تواند خلاقیت شما را خفه کند و توانایی شما را برای آزمایش تکنیک ها و ایده های مختلف محدود کند. فضای اختصاصی استودیو به شما این امکان را می دهد که مواد خود را پخش کنید، تجهیزات خود را تنظیم کنید و آزادی حرکت در اطراف را بدون هیچ محدودیتی داشته باشید. با یک استودیوی جادار، می توانید به طور کامل در کار خود غرق شوید و اجازه دهید خلاقیت شما جریان یابد.

اجاره لوکیشن نیز به شما یک تصویر حرفه ای می دهد و وضعیت شما را به عنوان یک حرفه ای خلاق ارتقا می دهد. داشتن یک فضای مشخص برای کار و ملاقات با مشتریان نشان می دهد که شما کار خود را جدی می گیرید و متعهد به تولید کار با کیفیت بالا هستید. این می تواند اعتماد به نفس را در مشتریان بالقوه، همکاران و صاحبان گالری ایجاد کند که ممکن است وقتی ببینند شما یک فضای استودیو حرفه ای دارید، تمایل بیشتری به همکاری با شما دارند. علاوه بر این، داشتن یک استودیو می تواند به نمایش گذاشتن آثار شما برای عموم آسان تر شود، چه از طریق رویدادهای استودیو باز یا نمایشگاه ها.

#
#

انواع لوکیشن های مورد استفاده فیلمبرداری و عکاسی:

لوکیشن دفتر شرکت، لوکیشن دفتر پزشک، لوکیشن دفتر وکالت و وکیل، لوکیشن راه پله، لوکیشن حیاط، لوکیشن بالکن، لوکیشن لابی، لوکیشن دفتر مدیرعامل لاکچری، موسسه آموزشی، کلاس آموزشی، لابی موسسه آموزشی، مطب روانشناسی و غیره.

خدمات جانبی

اتاق گریم، برای تست گریم، تعویض لباس و تست بازیگری و استودیو کروماکی

استودیو کروماکی یا پرده سبز، یک ابزار مهم در صنعت فیلم‌سازی و تلویزیون و تولید محتوای فضای مجازی است که برای جداسازی یک شیء یا فرد از پس‌زمینه به کار می‌رود. در این روش، فیلمبرداری در پس‌زمینه‌ی یک رنگ خاص صورت می‌گیرد که در پشت شیء یا فرد قرار گرفته است. در مرحله بعدی، با استفاده از نرم‌افزارهای ویرایش فیلم، پس‌زمینه با یکی دیگر از تصاویر جایگزین می‌شود. این تصاویر می‌توانند صحنه‌ای دیگر از جایی دیگر باشد یا یک تصویر ساختگی که با کمک افکت‌های ویژه ساخته شده است. 

با استفاده از استودیو کروماکی یا پرده سبز، فیلمبرداران و تدوین گران می‌توانند به راحتی فردی را از یک مکان واقعی به محیطی مجازی منتقل کنند یا یک شیء را در فیلم قرار دهند که در واقع موجود نبوده است. همچنین، کاربرد این تکنیک در زمینه‌ی تبلیغات، ساخت فیلم‌های تبلیغاتی و فیلم‌های آموزشی بسیار گسترده است.

 

بسیاری از لوکیشن ها، مجهز به امکانات فراوانی هستند که می‌توانند خلاقیت شما را بهبود بخشند. بسته به نیازهای خاص خودتان، ممکن است به تجهیزاتی مانند سه پایه، وسایل نور و روشنایی، بلک باکس یا دیگر ابزارهای تخصصی دسترسی داشته باشید. خریداری و نگهداری از این وسایل، هزینه بر است و به همین دلیل، اجاره لوکیشن همراه با وسایل، یک راه حل مقرون به صرفه است. امکان استفاده از تجهیزات حرفه ای در لوکیشن، می تواند به طور قابل توجهی کیفیت کار شما را بهبود بخشد و فرصت های جدیدی را برای طراحی و اجرای سکانس های متنوع، فراهم کند.

یکی دیگر از مزایای مهم اجاره لوکیشن فیلمبرداری، جدایی واضحی است که بین کار و زندگی شخصی شما ایجاد می کند. کار در خانه، می‌تواند این مرزها را محو کند و تمرکز روی تلاش‌های خلاقانه‌تان را بدون حواس‌پرتی دشوار کند. اجاره یک استودیو یا لوکیشن، به شما این امکان را می دهد که یک فضای اختصاصی را صرفاً برای کار خود ایجاد کنید، جایی که می توانید بدون وقفه های زندگی روزمره، خود را به طور کامل در خلق اثر هنری خود غرق کنید. این جدایی می تواند بهره وری، خلاقیت و تعادل کلی کار و زندگی شما را افزایش دهد.

#

اجاره لوکیشن عکاسی و فیلمبرداری

برای اطلاع از شرایط و هماهنگی جهت بازدید میتوانید با شماره های 09028374715 و 09122948934 تماس گرفته و با کارشناسان ما مشورت کنید. 

آدرس استودیو مانا: تهران، پایین تر از میدان ونک، میدان توانیر، خیابان نظامی گنجوی، کوچه چهل شاهد، پلاک چهار، طبقه سوم